Gökoğlu'na hayırlı olsun ! - Metro-kulis

24 Eylül 2019 Salı

Adana'nın tanınmış işadamlarından Adanademirspor Kulübü eski Başkanı, Adana Büyükşehir Belediyesi eski Meclis Üyesi, petrolcü, Irak müteahhitti vs. vs. vs... Yani çok donanmalı biri isim olan Mehmet Gökoğlu sektörden sektöre atlamaya devam ediyor. Şimdi de Süleyman Demirel Bulvarında bulunan Pasta Bahçesi adlı mekanı satın almış.
Hayırlı uğurlu olsun zatıâlilerine...
Rabbim bol kazançlar nasip eylesin.
Nede olsa Adana'ya çok ama çok faydalı biri isim (!)...
Ama unutmaması gereken bir şey var.
O da Adana Demirspor'a olan vefa borcu.
Bunu inkar edemez.
Demirspor sayesinde isim yaptı... Demirspor sayesinde Meclis Üyesi oldu.
Hatta bildiğim kadarıyla onu Demirspor’a getiren, başkan olması için temelleri atan isim Adem Atılgan'dır...
Neyse konuyu fazla dağıtmayalım.
Gökoğlun'a bir kez daha hayırlı uğurlu olsun.
Sektörde ki rakiplerine de geçmiş olsun.
Vallahi bu sektörü Gökoğlu hallaç pamuğu gibi atar...
----------------------------------------------------------------------
Müslüm Susar şaşırtmaya devam ediyor

Adam elini nereye dokundursa başarı fışkırıyor.
En basit örneği Kiremithanespor Kulübüdür...
Bunun yanı sıra vefalıdır.
Kadir kıymet bilir.
Hafta sonu Adana Basının önemli isimlerinden Leyla Akbaş'ı Karataş'ta ki evinde ziyaret etmiş.
Bilindiği gibi Akbaş geçirdiği bir rahatsızlıktan ötürü kötü günler geçiriyor.
Ciddi anlamda sağlık sorunları var.
Bunu duyan Susar soluğu Akbaş'ın evinde almış ve ona zor zamanında destek vermiştir.
Bu adam işte onun için beni şaşırtmaya devam ediyor.
Hani pek alışık değiliz vefalı insanları etrafımızda görmeye, sanırım ondandır şaşkınlığımız...
Bu bağlamda;
Umarım bir takım şahıslara bu davranış örnek olur.
İyi günde Leyla Akbaş'ın yanında olanlar, bu zor günlerinde bir telefon bile açabilirler.
Çünkü onun buna ihtiyacı var. Ve bunu yapmak çokta zor olmasa gerek...
Onun bu kente emeği var.
Seversiniz sevmezsiniz ama şu bir gerçek ki Leyla Akbaş mesleğinin hakkını veren iyi bir gazetecidir.
İşte tam bu noktada, bir basın mensubu olarak sevgili Müslüm Susar'a teşekkür ediyorum...
---------------------------------------------
Büyükşehirde A Takımı hazır

Adana Büyükşehir Belediyesinde Sözlü döneminden kalma bürokratların göreve devam etmesi herkesim de konuşuluyor.
Aslına bakarsanız bu konu tartışmaya çok açık.
Orada olması gereken ve olmaması gerekenler konuşulmalı.
Kim başarılı olmuş kim olamamış.
Kim üretmiş kim tüketmiş.
İşte esas konuşulması gereken konu budur.
Mesela; görev aldığı alanda, yani birimde kurumu kim zarar sokmuş, kim kara geçirmiş.
Yani demem o ki; başarılı olanın kalması kadar doğal bir şey yok.
Çünkü kendini ispatlamış.
Halk diliyle Elma Armut meselesi.
Gelelim konun özüne. Aldığım sağlam bilgilere göre Başkan Zeydan Karalar A Takımını kafasında kurmuş.
Yakın zamanda da bir bir kendi ekibini kuracak ve atamaları yapacak.
Bildiğim isimlerde var ama yazamam.
Çünkü kimsenin yıpranmasını istemem.
Bekleyelim ve görelim derim.
Şunun şurasında az bir zaman kaldı zaten...
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Dengemizi bozma Kocaispir başkan
Yüreğir Belediye Başkanı Mehmet Fatih Kocaispir göreve geldiği günden bu yana dengemizi bozuyor...
Neden mi?
Kardeşim adam yerinde durmuyor.
Sürekli halkın içerisinde.
Mesai diye bir kavramı yok. Hem kendisinin hem de ekibinin.
"Cumartesi-Pazar bayram-seyran gibi tatil günleri mi" dediniz.
Yok ağam yok.
Hep çalışma hep hizmet.
Böyle olmaz ağam olmaz.
Biz alışık değiliz böyle başkanlara.
Bizim bildiğimiz başkanlar makam koltuğundan kalkmaz.
İhaleleri yönlendirir. Belediye kasasından yer içerler.
Havalarından zaten geçilmez.
İşte onun için Başkan Kocaispir'i uyarıyorum...
Dengemizi, kimyamızı bozma.
Dedim ya alışık değil bünyemiz.
Bak senden öncekilere. Kim görmüş hangisini halkın içerisinde.
Bu arada harbiden güzel bir yazı oldu.
Ben çok beğendim, umarız sizlerde beğenirsiniz.
Şimdi kalın sağlıcakla...

Görüşlerinizi Bildirin

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

YAZARIN DİĞER YAZILARI